FUCHS Event – s námi naleznete tu pravou lokaci pro Vaši firemní nebo společenskou akci
Téměř žádná evropská metropole se nemůže pyšnit tak širokou a rozmanitou nabídkou eventových lokací, jako Praha.
Pro Váš event Vám zajistíme nádherné prosotry bývalého středověkého kláštera, dechberoucí paláce a zámky, šlechtické domy, skvostné koncertní síně a sály, kaple někdejších kostelů, reprezentativní prostory galerií a muzeí a to téměř ve všech architektonických stylech od gotiky, přes baroko až po v Praze tolik oblíbenéné Art-Deco.
Nebo upřednostňujete technický či funktionalistický styl? Staré průmyslové haly, veletržní pavilony, tržnice a letištní haly, které byly rekonstruovány, vybaveny technickou infrastrukturou a přeměněny v eventové prostory, představují atraktivní alternativu ke klasickým a historickým lokacím.
Velká nabídka vhodných míst pro pořádání firemních a společenských akcí, produktových představení, galavečerů a dalších eventů je doplněna o četné hotely, restaurace, kongresová a konferenční centra, salóní lodě, moderní kluby a bary.
Důležité parametry pro zvolení správné lokace pro Váš event
Každá akce je jiná, správně připravený event má své cíle a jasné marketingové zadání a od toho se odvíjejí nároky na místo konání akce. Roli tak nehraje pouze atraktivita prostředí a cena za pronájem. Neméně důležitými parametry jsou kapacita prostor a jejich prostorové uspořádání, rozměry, technická dostupnost a vybavení, nosnost podlah, pódií a stropů a například i místo, kde se daná lokace nachází kvůli logistice transferů a parkování a eventuelně možnému omezení hlasitosti produkce a dostupnosti. Všechny tyto jmenované parametry (a ještě celá řada dalších kritérií) musí být v souladu s celým eventovým konceptem plánované akce.
Obraťte se tedy při hledání vhodných prostor pro Váš plánovaný event na nás – profesionály! Ušetříte tak mnoho času a energie a můžete se spolehnout, že Vás později při realizaci akce nezaskočí nějaký nepříjemný detail.
Po analýze Vašich potřeb a přání pro Vás vypracujeme nezávaznou nabídku vhodných a dostupných lokalit. V závislosti na zadání nabízíme našim klientům většinou hned několik variant. Samozřejmě Vám je v průběhu Vašeho rozhodování i fyzicky ukážeme a na místě Vám vysvětlíme všechny možnosti, které dané prostory nabízejí. Rádi Vás popoříme i v dalším plánování a organizaci celé akce, zajistíme celkový eventový koncept, vhodné osvětlení a ozvučení prostor, stavbu podia a dekorací, nabídneme cateringové řešení na míru a umělecký, doprovodný program. Vypracujeme Vám detailní a závaznou kalkulaci všech nákladů a po úspěšné realizaci akce Vám zašleme exaktní vyúčtování bez jakýchkoliv „překvapení“.
V den realizace Vaší akce bude náš tým včetně eventového manažera na místě jako první a bude dozorovat všechny přípravné práce a koordinovat veškeré dodavatele. Váš event budeme (nenápadně) řídit a v zákulisí tahat za nitky tak, aby program celého eventu bezproblémově plynul a vše na sebe perfektně navazovalo. A po ukončení akce a odchodu posledního hosta budeme ještě několik dalších hodin dozorovat odvoz materiálu a odpadu, abychom mohli předat prázdnou a uklizenou lokaci.
Lokace a eventový management v Praze:
- Locationscounting v Praze
- Detailní nabídka včetně fotografií, plánků a rozměrů
- Eventové koncepty z jedné ruky
- Profesionálně připravené prohlídky vhodných lokací
- Detailní kalkulace
- Uzavření smluv s poddodavately
- Koncepty eventového osvětlení a ozvučení
- Audiovizuální technika
- Stavba pódií na míru
- Dekorace, květinová výzdoba
- Set-Up, kreativní mobiliářová řešení
- Entertainment – umělecké programy na míru
- Catering v Praze
- Detailní časový harmonogram, vedení režie
- Logistika přípravných a likvidačních prací
- Eventový management v Praze
- Sound-check, generální zkouška
- Projektový manager přítomen po celou dobu trvání akce
- Kompletní logistika transferů, Shuttle servis
- Zkušené hostesky